dijous, 15 d’abril del 2010

Recordar...

Dissabte ens deixava el Jesús.


Tot i això cada un de nosaltres segur que en guardarem un petit record, perquè ell sempre estava pendent de tot.
Jo el record més intens que en tinc, i que vull guardar amb mi; va ser just fa un any: ell estava fent la junta actual i un bon dia em va enganxar per banda, i em va deixar anar un:
-Manu, què hem de fer per arreglar les gralles dels castells?

Per mi aquest comentari va suposar dues coses: per una banda va ser un "calla! que la colla mostra interès per les gralles" i per l'altra "mira que bé, la meva opinió es valora quan es parlen de gralles".I la conseqüència va ser millorar la feina que feiem divendres i els dimarts, i poc a poc, els resultats s'escolten a plaça.

El cas, és que avui t'he recordat Jesús.

Perquè a classe, hem fet una petita audició i hem tocat una obra que tracta d'una altra castellera que també va marxar quan no li tocava.


i...




he tingut una idea!


p.d. m'agradaria agrair molt especialment als Castellers de Barcelona i a la Jove de Sitges que vinguèssin a fer-li un pilar al Jesús.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada