dilluns, 28 de març del 2011

Fast-Post

Au, un parell de coses abans d'anar a dormir. No em cagaré en Espanya, i la manca de: "esperit democràtic" que estic notant des de Helsinki aquests últims dies. Però, ja n'hi ha prou. I si fotem el camp?

Divendres feia 11 setmanes que estic aquí, gairebé arribant als tresquarts de l'erasmus. I com us podeu imaginar, han passat volant. Sort que hi ha moltes coses a Barcelona per les que encara vull tornar, però no creia que tot seria tan fàcil, maco i com dirien a l'APM: Maravilloso, Espectacular!!!

Ha arribat el clarinet baix desaparegut del departament de folk. Una joguina nova, jaja!

Us prometo un post amb les diferents activitats extramusicals que faig aquí, i de moment, per obrir l'estòmac un breu avançament. (com haureu descobert, el meu pare i la meva mare llegeixen el blog, i, tot i que ja estan curats d'espants, hi ha una part que la censurarem!!!) Sauna, Esquí de fons, Patinatge sobre gel, Natació al gel, "Fumbol", no pegar-se trompades mentre es camina i vigilar que no et caiguin a sobre neu de les teulades!

I demà un dels dies més importants de l'estada aquí. Concert del projecte final de la Kirsi Ojala (es llegeix oiala) "Wind on wind" un concert on per primer cop (segons ells) es faran sonar junts diferents instruments de vent de la tradició finesa. Jo tinc la sort, plaer i oportunitat de tocar-hi amb el Liru (el saxofonet que us vaig presentar fa uns dies) en un conjunt de 3 banyes de fusta un mankeri greu i un liru. Com podreu imaginar estic moolt emocionat.


A més, el dia 13 d'Abril, màsterclass de música tradicional catalana (la faig jo), primers dies de maig concerts/examens i en una setmaneta de viatge al centre de Finlàndia amb altres estudiants de Siba i de la universtat d'arts.

Espero que el 10Abril TOTS ANEU A VOTAR (tan sí com no, però millor sí!!!!!), jo ja ho he fet I, HE PENJAT LA PANCARTA AL MEU BALCÓ! (amb permís del suís i l'alemany, aquest a més, ha entès les inquietuds "separatistes" dels catalans")



I com diuen els finesos:

Hyvä yötä!!

6 comentaris:

  1. Autocensura? hahahah Tant li fa, igualment ens imaginem de què es tracta.

    Aprofita que ja falta poc i ja has comprovat que el temps passa volant!

    ResponElimina
  2. volem saber-ho tot! (i tot i tot i tot)
    apa

    ResponElimina
  3. Nena, esperem que no ens facis banyar al gel els que et venim a visitar.

    ResponElimina
  4. Doncs jo espero que encara quedi gel quan vingui, perquè jo si que ho vull fer!!! I una sauna també la faria...

    ResponElimina
  5. Manu, quina excusa més dolenta la del pare i la mare !!! ja ja

    mare

    ResponElimina
  6. Et deuen quedar els collonets i la tita ben petitons i deu fer un mal de mil dimonis

    ResponElimina