dilluns, 13 de juliol del 2009

Balanç a 13 de Juliol de l'estiu (I)

Els mortals normals comencen les vacances d'estiu a finals de juny, principis de Juliol... jo però tinc la sort de començar-lo a mitjans de Juny...

Patum - 11 Juny

Jo crec que sobren comentaris. Una passada, enveja molt sana d'estima per la festa i les tradicions!

Festival Tarab Tànger - 19 -21 de Juny

Sense saber exactament com ni perquè un bon dia, en Dani Carbonell ens envia a tots lus grallers de l'esmuc un sms amb un possible bolo a Tànger. Després de baixes i incorporacions muntem un grupet de 6 gralles i 2 timbals (4 gralles de 2 claus + 2 baixes + timbal de gralles + timbal fondo) ens anem a Tànger amb en Pep Moliner (lu cap de departament de tradicional) fent-nos de "roadmanager-mainadera".
El viatget té la seva conyeta desdel principi: per anar fins aTànger, hem de canviar d'avió a Casablanca, ara bé... l'avió de Bcn-Casablanca va amb retràs i perdem l'enllaç, la solució és pegar-nos un viatge de 5 hores amb furgo per les autopistes del Marroc!
Un cop arribats a Tànger (les 9 del matí) ens porten a l'hotel i ens deixen dormir 3 horetes i comencem una mini visita turística per Tànger que acaba amb un dinar a un pati estil andalusí i amb un té a un bar amb vistes al mar.

El bolo és a la tarda. Un ambientaso, compartint espai i temps amb els grallers típics d'allí i els seus balls de trabucs. Sopar + festa final i a dormir tres horetes que l'avió de tornada sortia a les 7 del matí i ens van fer llevar a les 5!.